بازرگانی طوسی بهترین وارد کننده انواع اسپری های شوینده ، واکس های داشبورد و مکمل بنزین ، مرکز پخش انواع گریس نسوز در کشور می باشد.
* آیا مکمل های سوخت یا اکتان بوستر بنزین واقعا کار می کنند؟
مکمل های سوخت یا افزاینده های اکتان بنزین(بوستر) استاندارد موجود در بازار قطعا می توانند اکتان بنزین را به منظور بهسوزی افزایش دهند ولی این مسئله که تا چه اندازه میتواند عدد اکتان (RON: Research Octane Number) را بالا برند ، از محصولی به محصول دیگر تغییر می کند . تقویت کننده های اکتان با کیفیت بالا می توانند اعداد اکتان شگفت انگیزی را ادعا کنند ، با این حال بسیاری از این محصولات موجود در بازار از آنچه روی محصول درج شده است متفاوت است . این واقعیت که با اضافه کردن اکتان چه میزان افزایش قدرت در موتور ملموس است به چندین متغیر بستگی دارد ، اگر شما یک خودرو قدیمی کاربراتوری با موتور کم حجم استفاده می کنید مسلما تغییر زیادی نخواهید دید ولی در یک ماشین انژکتوری که سیستم سوخت رسانی توسط ECU کنترل می گردد و از یک موتور قدرتمند یا توربو شارژ بهره می برد اضافه کردن مکمل بنزین بهبود قابل توجهی در عملکرد و مصرف سوخت، به ویژه خودروهایی که موتور آنها برای سوخت با اکتان 98، طراحی شده است. خودرو های کاربراتوری نیاز به تنظیم موتور مجدد دارند تا نتیجه همانند خودرو های مدرن ملموس شود.
نحوه عملکرد افزودنی های سوخت چگونه است؟
یکی از پرسش های شایعی که در مورد تقویت کننده های اکتان مطرح می باشد این است که چطور چنین دوز و مقدارکوچکی می تواند اکتان 50 تا 60 لیتر بنزین را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.پاسخ این موضوع در مواد فعال (active ingredients) که تشکیل دهنده مکمل سوخت است نهفته می باشد که به بررسی این مواد خواهیم پرداخت . این مکمل ها یا افزودنی هایی باعث افزایش فشردگی سوخت و احتراق دیرتر ولی قویتر داخل موتور می شود و همچنین کارکرد موتور بی صداتر خواهد شد. با جلوگیری از ضربه زدن سوپاپ ها در اثر احتراق ناقص، عمر و بازدهی موتور افزایش می یابد.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش فنر لول های شرکت AGU

بازرگانی طوسی جزو وارد کنندگان بزرگ این محصولات به شمار می رود .

جهت ثبت سفارش و ارسال محصول با پخش الماس پور در تماس باشید .

تبلیغات
  جشنواره فروش بلبرینگ های FAG اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.