شرکت مهندسی صنعتی راویان نور با بیش از ربع قرن سابقه فعالیت در حوزه قطعات خودرو یکی از شرکت های تأمین کننده قطعات حساس و پر کاربرد زنجیره تأمین دو مجموعه بزرگ خودرو سازی کشور، شرکت های ایران خودرو و سایپا می باشد.

عمده حوزه فعالیت این شرکت در زمینه تأمین انواع ماژول های سوخت رسانی و مجموعه های برقی-مکانیکی که از تکنولوژی های بالایی برخوردار هستند متمرکز شده است.

در این مجموعه ها ترکیبی از فرآیند های مختلف نظیر تزریق پلاستیک ، دایکاست ، ماشینکاری ، فورج ، عملیات حرارتی ، الکتروپلیتینگ ، آنودایزینگ سخت و نرم ، بریزینگ ، جوش لیزر ، لپینگ و فرآیندهای مخصوص به کار گرفته شده است که دانش تمامی فرآیندها به طور کامل در این شرکت وجود دارد.

تبلیغات


جشنواره فروش بلبرینگ های FAG اورجینال

دستیابی به تکنولوژی ساخت پمپ انژکتور سیستم سوخت رسانی با نام تجاری RN۱۰۲ ، از آخرین دستاوردهای این شرکت می باشد که درجه اطمینان این محصول به گونه ای است که در آزمایشات تست دوام، عمر کاری آن تا ۳۵۰۰ ساعت برآورد شده است که این برآورد معادل ۰۰۰´۳۰۰ کیلومتر کارکرد خودرو می باشد.

تعامل با مشتریان ، دخالت دادن نظرات و خواسته های آنان در بهبود کیفیت مستمر محصولات،تعهد به خدمات پس از فروش ، دستیابی به قیمت های رقابتی، همواره از جمله رویکردهای کاری این شرکت بوده است.

پمپ بنزین این شرکت در بسته بندی bpco اماده توزیع میباشد که پخش و بازرگانی الماس پور این محصول با ارزش را در سبد پخش مویرگی خود قرار داده است .



انلاین شاپ الماس پور
       

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش محصولات شرکت ایمن تک پیشرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *