تسمه دانگیل (DONGIL)

تسمه صنعتی امروزه کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند.‌ این تسمه‌ها به دو منظور انتقال قدرت و حمل مواد استفاده می شوند. شرکت‌ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید تسمه‌های صنعتی کرده اند که یکی از آنها برند دانگیل است. برند دانگیل که از محبوبیت خاصی در بین مردم و مشتریان برخوردار است، همواره برای تولید محصولات با کیفیت کوشیده و نیاز مشتریان را تا مدت‌ها به خرید مجدد تسمه برطرف می سازد. در‌این مطلب قصد داریم در مورد تسمه دانگیل بیشتر صحبت کنیم پس همراه ما باشید.

 

تسمه دانگیل ساخت کجاست؟

این تسمه توسط کشور کره جنوبی ساخته و روانه بازار شده است. در سال 1945 شرکت DONGIL RUBBER BELT که در شهر بوسان واقع شده بود تاسیس شد و از آن موقع به بعد روند ساخت تسمه‌های صنعتی مختلف آغاز شد. در واقع‌ این شرکت توانست تحولی در بازار تسمه‌های صنعتی به وجود بیاورد چرا که محصولات آن از کیفیت فوق العاده برخوردار است و محصولات مرغوب و بادوامی را وارد بازار می‌کند.

 

این تسمه درسال 1966 میلادی به نام “تسمه لاستیکی دانگیل” تغییر نام پیدا کرد. کمپانی «دانگیل» (Dongil) شهرت خوبی کسب کرد و درسال 2002 میلادی به‌عنوان یک برند نمونه در ساخت و تولید تسمه صنعتی معرفی شد. کمپانی «دانگیل» (Dongil) به‌دلیل تستینگ‌های کارآیی از طریق شبیه‌سازی سه‌بعدی و همچنین تست محدوده اندازه‌گیری بر روی مواد لاستیکی اولیه افتخار می‌کند که محصولاتی سبک و قوی از مواد لاستیکی باکیفیت و مواد خام با ویژگی‌های کاربردی تولید می‌نماید.

 

تسمه دانگیل

هم اکنون افراد زیادی برای ماشین آلات و دستگاه‌های خود یا خودردهای شخصی شان از تسمه دانگیل استفاده می کنند. امروزه‌این تسمه در بیشتر مراکز فروش و عرضه کشور یافت می شود و شما می توانید برای خرید به سراغ‌ این مراکز بروید.

 

انواع تسمه‌ها در بازار ایران

 

درباره انواع کلی تسمه ها قبلا مطالبی نوشته ایم و حال میخواهیم انواع تسمه های موجود در بازار تسمه بررسی کنیم که عبارتند از:

 

تسمه وی شکل ساده

وی شکل دنده ای بلت

تسمه های شیاری PK

تسمه تایمینگ

V شکل چند خطی دنده‌ای

Vشکل ساده چند خطی

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش محصولات دستگاه های شیشه بالابر شرکت صنعتی ابری

تسمه های دور متغیر صنعتی و کشاورزی

تسمه های شش گوش

Vشکل اسپشیال روکشدار

Vشکل اسپشیال دنده ای

تسمه دانگیل صنعتی

شرکت تسمه دانگیل کره جنوبی اقدام به تولید محصولات لاستیکی بسیاری کرده است که در زیر به ذکر آنها می‌پردازیم.

 

تسمه‌های Vشکل روکشدار (ساده)

A

B

C

D

E

تسمه V شکل دنده‌ای

AX

BX

CX

EX

تسمه‌های شیاری PK

3PK

4PK

5PK

6PK

8PK

9PK

10PK

تسمه‌های تایمینگ برای خودروها در‌ایران به شرح مواردی که در زیر ذکر می کنیم هستند:

 

تسمه‌های V شکل ساده چند خطی

RA

RB

RC

R3V

R5V

R8V

تسمه‌های V شکل چند خطی دنده‌ای

RAX

RBX

R3VX

R5VX

RXPZ

RXPA

RXPB

تسمه‌های دور متغیر صنعتی و کشاورزی نیز به شرح مواردی که در زیر بیان می کنیم هستند:

 

تسمه‌های شش گوش

AA

BB

CC

تسمه‌های V شکل اسپشیال روکشدار برند دانگیل

SPZ/3V

SPA

SPB

SPC

8V

تسمه‌های V شکل اسپشیال دنده‌ای دانگیل

XPZ/3VX

XPA

XPB/5VX

XPC

این تسمه‌ها با کیفیت فوق العاده‌ای که دارند توانسته اند اعتماد مردم را به خود جلب کرده و جای خود را در دستگاه‌های صنعتی یا خودروهای آنها باز کنند. اکنون افراد زیادی هستند که نسبت به استفاده از محصولات کمپانی تسمه دانگیل اقدام کرده و از مصرف‌این تسمه‌ها رضایت کاملی دارند.

 

تشخیص اصل بودن تسمه دانگیل

یکی از روش‌های تشخیص اصل بودن تسمه دانگیل ارائه ضمانت نامه است. اگر فروشگاهی که از آن خرید می کنید گارانتی و ضمانت نامه ارائه نمی‌کند بهتر است به فکر خرید از فروشگاه دیگری باشید چرا که متاسفانه امروزه سودجویان بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده و اقدام به فروش محصولات تقلبی بدون ضمانت میکنند. به بسته بندی هم دقت بسیاری داشته باشید، محصولات تقلبی معمولا بسته بندی نامناسبی دارند.

ص

به دنبال فروشگاه معتبر برای خرید تسمه دانگیل باشید. فروشگاه‌های معتبر که به صورت تخصصی روی ‌این محصول تمرکز کرده اند اقدام به ارائه قیمت تسمه دانگیل به صورت به روز شده می کنند و می‌توان اعتماد بیشتری به آنها نسبت به سایر فروشگاه‌ها کرد. علاوه بر اعتبار فروشگاه، به کیفیت ظاهری محصول و همچنین تاریخی که روی آن درج شده هم توجه کنید چرا که‌ این هم یکی دیگر از نشانه‌های اصل بودن تسمه دانگیل است.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش محصولات شرکت مارپیچ باختر MBC

 

رشد تجاری و معروف شدن کمپانی دانگیل بازتابی جهانی داشته و با به روز کردن تنوع و کیفیت محصولات، هدف آینده خود را جهت دار و بر اساس یک قالب منظم و استوار قرار داده که مبنی بر طراحی و ساختار موثر و پویا و ایمن از نظر کیفیت قرار دارد. کمپانی دانگیل رابربلت بدلیل تستینگ های کارایی از طریق شبیه سازی سه بعدی و همچنین تست محدوده اندازه گیری بر روی مواد لاستیکی اولیه ، افتخار می کند که محصولاتی سبک و قوی از مواد لاستیکی با کیفیت و مواد خام با ویژگی‌های کاربردی تولید می کند.

 

خطرات استفاده از تسمه های تقلبی و بی کیفیت

پارگی زودهنگام تسمه دینام، که در وهله اول منجر به خاموشی خودرو و پس از آن، در اکثر موارد تسمه دینام پاره شده وارد بخش انتقال نیرو تسمه تایم شده و آن را از تایمینگ خارج می‌کند که باعث خسارت‌های میلیونی به خودرو می‌شود . خاموش شدن خودرو به صورت ناگهانی باعث از کنترل خارج شدن خودرو و بروز فاجعه می‌شود .

 

تسمه دینام دانگیل یکی از بهترین برند‌های تسمه دینام است که در فروشگاه الماس پور می توانید محصولی با کیفیت و اصل را برای خودرو خود خریداری نمایید. از‌ این حیث می توانید برای انواع خودرو داخلی مانند سمند، پژو و دیگر خودروها می‌توانید خریداری نمایید. تسمه دینام دانگیل اصل مژده به تمام خریداران عزیز قطعات خودرو که ازین پس می توانید با خیالی آسوده لوازم یدکی مانند تسمه دینام دانگیل اصل را از فروشگاه الماس پور خریداری نمایید.

 

اگر قصد خرید تسمه دانگیل با قیمت مناسبی دارید همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. الماس پور یکی از مراکز عرضه خوب در زمینه فروش تسمه دانگیل با قیمت مقطوع است.‌ این فروشگاه با ارائه قیمت به روز اعتماد مشتریان را از ارائه قیمت مقطوع و مناسب جلب می کند.

 

فروشگاه الماس پور همواره به دنبال ارائه مناسب ترین قیمت‌هاست تا به‌این شیوه بتواند اعتماد مشتریان قبلی خود را حفظ کرده و اعتماد مشتریان جدیدش را هم به دست بیاورد. اگر شما یکی از مشتریان جدید الماس پور هستید خوب است بدانید که‌این فروشگاه جدای از ارائه قیمت‌های به روز اقدام به ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع تسمه صنعتی هم می کند. اگر در زمینه خرید تسمه دانگیل یا هر برند تسمه دیگری سوالی دارید و یا مسئله‌ای ذهن تان را به خودش درگیر کرده می توانید با کارشناسان الماس پور تماس بگیرید تا آنها شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش محصولات گوهر قطعه پارسیان

 

در بازاری که امروزه پر از سودجو و افراد متقلب است، الماس پور زمینه جلب اعتماد مشتریان را با ارائه محصولات با کیفیت به وجود آورده پس می تواند گزینه خوبی برای خرید تسمه دانگیل باشد. اگر قصد خرید‌ این تسمه را دارید، شما می توانید فروشگاه الماس پور را به مانند هر روش گاه دیگری بررسی کنید تا از اعتبار آن مطمئن شوید و پس از اطمینان نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

 

 

👈 برای خرید تسمه تایم پراید دانگیل با گارانتی و شناسه به قیمت عمده کلیک کنید .

پایان پیام .
   
  • برندهای موجود

برندهای موجود

پخش لوازم یدکی خودرو چکاد

برندهای موجود نگاهی به صنعت خودرو

پخش الماس پور

برندهای موجود

پخش کابل های کنترلی خودرو و دستگاه های شیشه بالابر شرکت سبزوار PKC ( پیشرو کابل سبزوار )

برندهای موجود

پخش واترپمپ ایران گداخت

برندهای موجود

کیت کلاچ ( دیسک و صفحه ) سکو

برندهای موجود

سنسور اکسیژن NTK ژاپن

برندهای موجود

پخش پمپ بنزین های راویان نور ، دقایق فن

برندهای موجود

شما بگویید چه برند و کالایی نیاز دارید

برندهای موجود

نماینده و پخش لامپ عقاب کره

برندهای موجود

برند بوش bosch و همه چیز درباره ان

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت شتابکار

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت همتک

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت ارال تک

برندهای موجود نگاهی به صنعت خودرو

بازرگانی الماس پور

برندهای موجود

نماینده و پخش کننده شمع PMQ تحت لیسانس Autolite

برندهای موجود

پخش انواع جک خودرو مددرویان

برندهای موجود

پخش شمع سوزنی NGK معرفی شمع جی پاور ۷۰۹۲

برندهای موجود

پخش محصولات سمن شیمی

برندهای موجود

پخش اسپری انژکتور ام طوسی ( mtoosi )

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت اتحاد موتور ( امکو )

  

   انلاین شاپ الماس پور    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *