🛒 پارت موتور قشم ، شمع های PMQ خودرو 
این شرکت با هدف تولید داخلی در منطقه آزاد قشم به ثبت رسیده است، و در زمینه واردات لوازم یدکی و تولید و ساخت لوازم یدکی ، اعم از صافی و تلمبه ی بنزین ، سیم شمع خودرو و البته شمع خودرو و موتور سیکلت فعالیت نموده و در سال ۱۳۹۳ کارخانه تولید شمع خودرو را با همکاری شرکت Autolite و با هدف تولید ۵ میلیون قطعه در سال راه اندازی گردید.

شایان ذکر است کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی فجر منطقه آزاد قشم با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع احداث و کلیه دستگاههای تمام اتوماتیک با تکنولوزی روز جهان شروع به تولید انبوه نموده است. 

این شرکت ضمن دارابودن گواهی نامه استاندارد ایران با بهره گیری از یک تیم مهندسی مجرب ، موفق به اخذ گواهی سیستم نظام کیفیت ISO/TS 16949 با تجهیز کامل آزمایشگاه و دارابودن پیشرفته ترین تکنولوژی در زمینه تست شمع بعنوان آزمایشگاه تایید صلاحیت همکار استاندارد معرفی شده است. 

مدیران شرکت به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود ، نیاز کلیه مشتریان و مصرف کنندگان شمع خودرو در زمینه انواع اتومبیل ، موتور سیکلت ، موتور کشاورزی ، موتور برق ، موتور دریایی و غیره قادر به پاسخگویی می باشد و هم اکنون با همکاری و تعامل با مراجع علمی ، کاملترین خط تولید شمع در ایران و مجهز به مدرن ترین سیستم بسته بندی محصولات خود را با بهترین کیفیت ارایه می نماید. 
محصولات : 
شمع های سوزنی 
PMQ Platinum 
PMQ Iridium 
شمع های گازسوز و دوگانه سوز 
PMQ Yttriom 
PMQ Yttriom 2 
شمع های انژکتوری 
PMQ Ignition 
PMQ Ignition 2 
شمع های یورو 
PMQ Euro 4 
PMQ Tu 5 
PMQ Carburetor 
موتور سیکلت 
هوندا D8EA cc 125 
موتور پلاس C7HSA 
طرح ویو CR8ECP 
سوزنی DR8ECP 
سوزنی ایریدیوم DR8EIX 
کشاورزی و صنعتی 

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش ترموستات های باباپارت
تبلیغات
  جشنواره فروش بلبرینگ های FAG اورجینال

نظر برای “نماینده و پخش کننده شمع PMQ تحت لیسانس Autolite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.