شرکت علمی ساز یدک (بابا پارت موتور) با هدف طراحی و ساخت قطعات خودرو،قطعات صنعتی و ماشین آلات تولیدی در سال 1373درتهران تأسیس گردید و از سال 1374 با شرکت ساپکو و از سال 1376 با شرکت مگا موتور همکاری داشته است.

شرکت علمی ساز یدک (بابا پارت موتور) با دارا بودن تخصص در طراحی قالب های پلاستیک ، سُنبه ماتریس ، مجموعه سازی ، ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید و انواع تسترهای قطعات خودرو مطابق با استانداردهای جهانی آماده پذیرش سفارش تولید انبوه انواع قطعات و مجموعه های خودرو خصوصاً ترموستات، در رادیاتور و سنسورهای خودروهای داخلی و خارجی اعم از سواری و دیزل می باشد.

محصولات این شرکت تا کنون به کشورهای اروپایی،همچون روسیه،انگلستان و کشورهای خاورمیانه همچون عراق و سوریه صادر گردیده است. آزمایشگاه این شرکت مورد تأیید کارشناسان فرانسوی شرکت پژو و کارشناسان شرکت های ساپکو،ایتراک،مگاموتور و موتورسازان تبریز قرار گرفته است و هم اکنون به عنوان آزمایشگاه مرجع معرفی گردیده است.

تولیدات این شرکت مطابق با استانداردهای PSA (پژو- سیتروﺋن) ، JASO (ژاپن) ، KIA (کره جنوبی) و BS (انگلستان ) برای خودوسازان OEM می باشند.

تولیدات این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی است و با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و تسترهای آزمایشگاهی منطبق با استانداردهای جهانی ، اولین تأمین کننده داخلی انواع ترموستات برای شرکت های (OEM) ساپکو ، مگاموتور ، ایساکو و موتورسازان تبریز می باشد. ساخت ترموستات برای محصولات شرکت ایران خودرو شامل پژو 405،سمند،پژو پارس،موتور EF7،پژو206،پیکان و روآ و همچنین محصولات سایپا شامل پراید،تیبا و نیسان و محصولات شرکت موتورسازان تبریز(تراکتورسازی تبریز)شامل ترموستات موتورهای دیزلی تراکتور و کمباین از جمله تولیدات این شرکت می باشد. هم اکنون تولیدات شرکت شامل: ترموستات انواع خودرو از قبیل « ترموستات موتور ملی EF7 » « پژو 405 و سمند » « پراید » « تیبا » « پژو آردی » « پیکان » « نیسان » « تراکتور » « کمباین » و قطعات پلاستیکی از قبیل « سه راهی آب بغل سیلندر پژو » « در محفظه ترموستات پژو » « سرپوش هواگیری در محفظه ترموستات پژو » « در منبع انبساط پژو 206 » « منبع انبساط پژو 206 » « در قالپاق روغن» « در رادیاتور پلاستیکی پژو» و قطعات سیستم گازسوز خودرو شامل: « نازل گاز با اورینگ » « CNG Nozzle» « پیچ سرشلنگی خلاء » « CNG Insert » و انواع سنسورهای اکسیژن خودرو های پژو ، پراید ، پیکان ، یورو 4 ، 206 ، سراتو ، تیبا ، رنو (مگان ، تندر) EF7 ، روآ ، زامیاد و انواع استپر موتور خودروهای پژو405 ، سمند ، پیکان ، پراید ، پژو 206 می باشند.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   برند بوش bosch و همه چیز درباره ان

مشتریان عمده:

شرکت های ساپکو (تامین کننده قطعات برای شرکت ایران خودرو) ، مگاموتور، صنعت پژوهان کیا ، ماشین و قالب ، بالین تک و موتورسازان همچنین صادرات « در رادیاتور پژو » و قطعات منفصله آن به کشور انگلستان انجام شده است.

شرکت علمی ساز یدک (بابا پارت موتور) با طراحی و ساخت قالب ها و تجهیزات و نصب خط تولید در رادیاتور پژو 405 (سمند، پژو پارس) در سال 1388 موفق به اخذ تأییدیه از فرانسه توسط شرکت ساپکو گردیده است و از سال 1389 بعنوان تنها تأمین کنندهُ در رادیاتور پژو 405، سمند و پژو پارس برای شرکتهای ساپکو(ایران خودرو) و ایساکو می باشد.

پخش و بازرگانی الماس پور با افتخار توزیع قطعات و ترموستات های باباپارت را در سبد پخش مویرگی خود قرار داده است .

پایان پیام .
   
  • برندهای موجود

برندهای موجود

نماینده و پخش محصولات امیرنیا

برندهای موجود

عرضه تسمه دانگیل کره

برندهای موجود

وایرشمع بوجیکورد

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت سامفر

برندهای موجود

برند بوش bosch و همه چیز درباره ان

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت ارال تک

برندهای موجود

نماینده و پخش لنت های G.S.S

برندهای موجود

پخش پمپ بنزین خودرو با برند bpco ( بی پی کو )

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت شتابکار

برندهای موجود

پخش شمع اورجینال رنو

برندهای موجود

پخش محصولات سوخت اما

برندهای موجود

توزیع تسمه ها و کیت های تایم پاورگریپ ، گیتس

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت مارپیچ باختر MBC

برندهای موجود

مرکز پخش عمده کمک فنر کوشاوران ، kds

برندهای موجود

کیت کلاچ ( دیسک و صفحه ) سکو

برندهای موجود

پخش جعبه فرمان های مارپیچ باختر mbc

برندهای موجود

پخش شمع سوزنی NGK معرفی شمع جی پاور ۷۰۹۲

برندهای موجود

پخش فنر لول های شرکت AGU

برندهای موجود

پخش محصولات شرکت بتا سرامد

برندهای موجود

پخش محصولات و پمپ بنزین های شرکت مادپارت

  
همچنین میتوانید مطالعه کنید :   پخش محصولات گوهر قطعه پارسیان


   انلاین شاپ الماس پور    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *