شرکت مارپیچ باختر MBC با هدف تولید انواع مارپیچ های فرمان، قطعات و مجموعه های خودرویی در سال 1368 در زمینی به مساحت 15 هزارمتر مربع تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر با بهره گیری از دانش و تکنولوژی و استفاده از انواع ماشین آلات تولیدی و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، ابزارهای اندازه گیری و کنترل دقیق با فناوری روز در تولید انواع مجموعه جعبه فرمان هیدرولیک و مکانیک، انواع اجزاء سیستم تعلیق و جلوبندی، انواع چرخ دنده ها، اجزاء محوری ، مارپیچ های بال اسکرو فرمان خودرویی و انواع قطعات ماشین آلات کشاورزی به عنوان بزرگترین قطعه ساز خصوصی غرب کشور فعالیت دارد.

در این شرکت صنعتی در حدود 100 نوع محصول متنوع با تیراژ بیش از 7 میلیون قطعه بصورت صفر تا صد  در سال تولید و مونتاژ می گردد که 70 نوع محصول خودرویی و 30 محصول دیگر به قطعات ماشین آلات کشاورزی اختصاص دارد . مجموعه جعبه فرمان هیدرولیک و مکانیک ، مجموعه میل تعادل بهمراه مجموعه های سیبک و مفصل و سیبک موجگیر خودروهای خانواده تیبا / ساینا و کوییک از عمده محصولات تولیدی این شرکت می باشند. 80 % مجموعه سیبک و مفصل و 70 % مجموعه میل تعادل مورد مصرف سایتهای مختلف تولیدی گروه خودروسازی سایپا متعلق به شرکت مارپیچ باختر بوده واین شرکت تامین کننده اصلی سایپا می باشد.

شرکت مارپیچ باخترMBC همواره در مسیر گسترش دانش، مهارت ها و تخصص فنی،مطابق با پیشرفت های روز دنیا در جهت بهبود کیفیت و ایمنی مشتریان نهایی خود گام برداشته و با بکارگیری توانایی های خود در تحقیقات و نوآوری و با استفاده از تکنولوژی های نوین نسبت به تولید قطعات متنوع خودرو اقدام نموده است.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   نماینده و عاملیت توزیع لنت ترمز gss با مهر استاندارد ایران

با توجه به تنوع محصولات، کلیه فرآیندهای تولیدی و آزمایشگاهی در این مجتمع صنعتی مطابق با آخرین متد دانش فنی،تکنولوژی و نوآوری برتر دنیا نظیر برش مواد اولیه،فرآیند ریخته گری تحت فشار آلومینیوم HPDC ، فرآیندهای فورج گرم (با استفاده از کوره های بروز Induction Forging )، فورج سرد (برای اولین بار در داخل کشور)، عملیات حرارتی، سختکاری القایی، پوشش دهی، ماشنکاری، سنگ زنی، دنده زنی، فرزکاری، مونتاژ و آزمونهای ابعادی، متالورژیکی و عملکردی از 0 تا 100 در این مجتمع صنعتی انجام می پذیرد. در حال حاضر این تکنولوژی تولید در کلیه سازندگان و تولیدکنندگان مشابه در کشورهای اروپایی و آسیایی اجرا می گردد.

همچنین قطعات و مجموعه های تولیدی این شرکت مطابق استانداردهای بین المللی و خودرویی نظیر PSA،KES،ASTM،JASO،SAE و استاندارد ملی ISIRI تحت تست و آزمون قرار می گیرند.

در راستای تحقق شعار 30 ساله ی شرکت مارپیچ باختر(حداکثر دوام- بهترین کیفیت- رضایت مشتری) این شرکت در سال 1377 موفق به اخذ گرید A از شرکت ساپکو گردیده و در سال 1378 نیز موفق به دریافت استاندارد ISO9002 از SGS گردید و پس از آن با دریافت  استاندارد ISO/TS 16949:2002 از DQS به زنجیره تامین کنندگان اصلی خودروسازان داخلی کشور پیوسته و طی 20 سال از اجرای سیستم مدیریت کیفیت ضمن حفظ آن به آخرین ویرایش استاندارد IATF 16949:2016 دست پیدا نمود.

از جمله مشتریان این شرکت می توان به شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا OEM شامل شرکت سازه گستر سایپا، پارس خودرو، سایپا یدک OES، مگاموتور وشرکت های زیر مجموعه  گروه صنعتی ایران خودرو شامل ساپکو و ایساکو و بازار لوازم یدکی  AM اشاره نمود.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :   بازرگانی الماس پور

پخش و بازرگانی الماس پور با افتخار محصولات شرکت فوق را در سبد پخش مویرگی خود قرار داده است .

تبلیغات
  جشنواره فروش بلبرینگ های FAG اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.