👨‍💻 اوپل به دنبال عرضه‌ی ۸ خودروی الکتریکی شده تا سال ۲۰۲۱ است.


این خودروساز آلمانی محصولات الکتریکی شده‌ی خود را به عنوان بخش کلیدی از برنامه‌ی PACE! معرفی خواهد کرد. برنامه‌ی PACE! اوپل به دنبال الکتریکی کردن تمامی محصولات این شرکت تا سال ۲۰۲۴ می‌باشد.


مدیر اجرایی اوپل گفته است:

ما تا سال ۲۰۲۴ تمامی محصولات خود را الکتریکی خواهیم کرد. محصولات آتی به سرعت پس از آغاز عرضه کورسا الکتریکی و گرندلند ایکس هیبرید ۴ وارد بازار خواهند شد.


دو نمونه از اولین محصولاتی که به عنوان برنامه‌های الکتریکی شده‌ی اوپل عرضه خواهند شد نسخه‌ی الکتریکی ویوارو ترانسپورتر و نسخه تمام الکتریکی جانشین موکا ایکس خواهند بود. همچنین اوپل نسخه‌های الکتریکی مدل‌های کومبو و کومبو لایف را پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی الکتریکی زافیرا لایف تولید خواهد کرد.

یکی از محصولات بسیار مهم اوپل نسل بعدی آسترا خواهد بود که نسخه تمام الکتریکی آن نیز ارائه خواهد شد.
مدیر اوپل ادامه می‌دهد:

این سبد محصولات باعث خواهند شد ما موقعیتی عالی برای دست‌یابی به اهداف آلایندگی آتی در اروپا داشته باشیم. حمل‌ونقل الکتریکی بخش گریزناپذیر آینده است؛ اما پیشرانه‌های فوق مدرن و کارای ما به همراه تحقیقات در بخش سلول‌های سوختی باعث خواهند شد ما آینده‌ای پایدار داشته باشیم.


گروه پژو-سیتروئن که مالک اوپل نیز هست به دنبال الکتریکی ساختن برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و واکسهال تا سال ۲۰۲۵ می‌باشد. به این ترتیب تمامی محصولات تولیدی از سال ۲۰۱۹ به بعد دارای نسخه‌های هیبریدی یا تمام الکتریکی خواهند بود.

تبلیغات
  جشنواره فروش بلبرینگ های FAG اورجینال
همچنین میتوانید مطالعه کنید :   شاگرد مکانیکی که خودروساز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.